úterý 24. února 2015

Kouzelné fixy - Míša Svatošová (MS Design)

S radostí přináším článek, který pro mně napsala Míša Svatošová (MS Design). 
Týká se zázraku, kterým jsou fixy z Kiku.

Kouzelné fixy z Kiku

To si takhle brouzdáte po facebooku a najednou vidíte, jak jedna scrapařka ulovila úžasné věcičky v prodejně Kik. A tak neleníte, jedete druhý den přes půl Prahy do Kiku, jen abyste zjistili, že tam ty věci nemají. Ale nakoupíte úžasné jiné věci, a jednou z těch věcí byly fixy za 25 Kč. 

Normálně fixy nekupuji, vadí mi, že prosakují, jsou vidět čáry atd. Ale u těchto bylo psané, že jsou na bázi vody, tak jsem si řekla, že i kdybych je měla dát dětem do družiny, že to bude dobrý kup.
Ani náhodou! Do družiny nepůjdou, a možná si je pořídím ještě jednou, protože co budu dělat až se vypíšou???!! J
No a v neděli večer po celodenní práci na zakázkách jsem sedla k výrobě přáníček, že fixy vyzkouším.
Přání se líbila, tak mě Limetka požádala, abych udělala návod na výrobu.



Je to velmi jednoduché a obávám se, že vykoupíme všechny fixy v celé republice :-)

1. Nejprve si připevněte akvarelový papír pomocí maskovací nebo washi pásky k podložce. Na akrylový bloček párkrát „začmárejte“ fixou, aby se vám přenesla barva a papír navlhčete. Je dobré mít už naměřený papír v takové velikosti, v jaké přijde na přáníčko.




2.  Začněte si hrát :-) .Vezměte štětec, který vám vyhovuje, a barvy z akrylového bločku přenášejte na mokrý papír. Barvěte, sušte, sprejujte vodou, dokud se vám nebude zdát, že už je to tak „akorát“.




3. Na usušený podklad párkrát zacákejte bílou barvou, já použila Ecoline.




4. Opět usušte a párkrát cákněte černou tuší.



5. Máte hotovo, je jen na vás čím doplníte, jestli budete dál pracovat, nanášet masky, barvit, razítkovat….







Doufám, že se Vám návod líbí a bude pro Vás alespoň trochu užitečný J
Míša

MS Design


Moc děkuji Míše za návod, přáníčka mě uchvátila natolik, že jsem si fixy také pořídila :-)

8 komentářů:

  1. díky za návod, až je seženu, tak určitě vyzkouším :-D

    OdpovědětVymazat
  2. perfektni ... jdu se poohlednout po nejblizsim Kiku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani,jestli sezenes jeste v Praze,tak napis,at vim kam pro ne jet :)

    OdpovědětVymazat
  4. Návod je parádní. U nás fixy ještě měli, kamarádka, která pracuje nedaleko Kiku mi je kupovala. Dnes mi je přinese, tak se těším, že vyzkouším. Míšo díky, Renata

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná práce 😊 Nevíte prosím, kde je mají v Praze? Díky. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Přáníčka jsou boží.....děkuji za návod.

    OdpovědětVymazat
  7. Super práce! Článek se opravdu povedl! Takže v Kiku by měli začít naskladňovat :D

    OdpovědětVymazat