neděle 8. února 2015

Na niti...

Přemýšlela jsem co s washi páskami. Měla jsem je v kelímku z IKEA a už mě nebavilo se v nich přehrabovat. Navíc ty, co jsem měla vespod - jako by ani nebyly. Sejde z očí,... však to znáte. S pomocí drátku a ketlovacích kleští jsem si pomohla. Stačí vám drátky dlouhé asi 6,5 cm.



Limetka

6 komentářů:

  1. Super nápad Klárko ! Když je kam zavěsit, je to výborné řešení ! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo super!! Já je mám na stojánku alá hrábě :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný blog, jsem ráda, že jsem na něj náhodně narazila. Těší mě, že jsem narazila na milovnici papíru :) Moc se mi líbí Váš cestovní deník (myslím, že je to rok 2012) - no, jsem slabý odvar, mám se ještě co učit. A také se mi líbí příspěvky "Podívejte, co mám v šuplíku" - i zde mám co dohánět :) Moc krásné a Váš blog si ukládám, aby mi neunikaly zajímavosti :) Krásné dny, Jolana

    OdpovědětVymazat
  4. Markét, naštěstí mám nad stolem tuhle jedinou poličku (a už je pěkně prohnutá).

    OdpovědětVymazat
  5. Šári, já právě na hrábě nemám místo a zase: nebavilo by mě sundávat ty vrchní, abych vyhrabala ty spodní :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jolanko díky moc za krásná slova, potěšila mě :-) Cestovní deníky mě baví, ideální by bylo mít Selphy a tisknout si fotky přímo na dovolené, ale to už bych musela svou hromádku v tašce tak přetransformovat, že bych vezla samé papíry, nářadí, lepidla, inkousty a tiskárnu...a žádné oblečení :-)

    OdpovědětVymazat