úterý 5. listopadu 2013

Motýlová přání / Butterfly Cards

Po návratu z letní dovolené jsme byli pozváni na oslavu 60. narozenin. Slavila tchýňka mojí sestry, moc milá a sympatická paní. Věděla jsem, že na oslavě bude další žena z jejich příbuzenstva, která také slavila nebo bude slavit v brzké době nějaké narozeniny.  Kromě dárku jsem pro hlavní oslavenkyni plánovala také přáníčko – jak jinak.

Moc přáníčková obecně nejsem, kromě rodiny je nikam nešířím a i tak jich je pár za rok, takže jsou to vždycky spíš takové pokusy. Beru to jako příležitost si vyzkoušet vždycky nějakou novou nebo zopakovat oblíbenou techniku. Nic složitého, nic moc zdobeného.
Jelikož ale oslavenkyně byly dvě, a navzájem velmi blízce příbuzné, měla jsem pocit, že přáníčka by měla být podobná. A navíc nebylo mnoho času, protože TOP prioritou byl Project Life z dovolené.

Vzala jsem si k ruce své oblíbené Distress inkousty, Big Shot, nádherného motýla od Memory Box, motýlová razítka, textové razítko a potřeby na horké embossování.

Na dvě bílé čtvrtky, seříznuté do žádaných rozměrů, jsem nejprve narazítkovala a pak bílým embossovacím práškem dotvořila text a motýlky.
Pak jsem si vybrala dvakrát 3 ladící inkousty a blendovacím polštářkem jsem šmudlala, dokud jsem nebyla spokojená.
Na každé přáníčko jsem nakonec lípla po motýlkovi z Big Shotu a „záda“ přáníčka opatřila nezbytným razítkem Ruční práce (KETA).  Nápis  „Všechno nejlepší“ (KETA) jsem natiskla dovnitř do přáníčka (dělám to ráda, někdy se mi zdá, že nápis vpředu ruší).

Výsledek se mi líbil, mám ráda jednoduchost.

A pak už zbývalo jen se rozhodnout: komu které přáníčko dát.

Bohužel focení přáníček není moje silná stránka, mám se hodně co učit.

P.S.: bylo mi hloupé darovat té druhé paní jen přáníčko, protože jsem se s ní už několikrát setkala, a tak jsem to vyřešila rovněž jednoduše a od srdce: zaběhla jsem do sklepa a svátečně jsem „vystrojila“ svoji oblíbenou marmeládu ze zelených rynglí, kterých je rok co rok na chalupě nadúroda.



Dvě kouzelné přísady a z obyčejné zavařeniny je pochoutka, kterou občas obdrží nějaký šťastlivec :-).

Díky za nahlédnutí. Limetka

Žádné komentáře:

Okomentovat