pondělí 19. března 2012

Březnová Sketch Challenge - Scrap365 Magazine

Po krátkém přemýšlení jsem se rozhodla, že se zúčastním březnové sketch challenge časopisu Scrap365 Magazine. Sketch byl jednoduchý a takové mám ráda - jsem spíš zastánce čistšího jednoduššího stylu než přeplácaných skrumáží. Líbil se mi proto velmi. Začala jsem vybírat fotky, ale nějak jsem se nemohla rozhodnout. Nakonec zvítězila fotka od profi fotografa z focení dcery k 1 roku. Napadlo mně, že konečně zkusím vintage. Měla jsem k dispozici foto v barvě sepia, ale nějak mně to nenadchlo...žádné papíry se mi k tomu nehodily, fotka mi přišla až moc oranžová a moc inspirací v kombinaci "vintage a sepia" jsem nevygůglila. Takže jsem se rozhodla, že fotka zůstane stejná, ale změní se na černobílou - a ta byla právě hotová ve fotolabu a čekala na vyzvednutí!
Termín ukončení soutěže, uvedený na webu časopisu, a znějící 17.3. 2012, se blížil, zbývaly mi pouze dva dny! Pro někoho dostatek, pro mně málo, protože já obvykle dlouho přemýšlím, vymýšlím a kombinuji a rozhoduji se - které papíry, které doplňky, jak co a kam...A navíc mě čekala vintage stránka, která je víc zdobená - o to větší oříšek to pro mně byl. Nakonec jsem se rozhodla, zhruba naskládala doplňky na stránku a pomyslela si, že ráno moudřejší večera - to byl právě čtvrtek. Věděla jsem, že to MUSÍM dodělat v pátek po obědě, dokud bude dcerka spát. Pak odjíždíme na víkend a není šance cokoliv dohánět.
A najednou tady byl pátek po obědě. Po obědě na mně zaútočila šílená migréna, sotva jsem stála na nohou, ale musela jsem vydržet. Brufen ne a ne zabrat..a do toho se E. probudila po 1,5 hodině spánku (v plánu byly aspoň dvě hodiny, ale to E. nevěděla). No stejně by mi ty dvě nestačily. A tak jsem lepila, před očima skoro mžitky, protože pan Brufen narozdíl ode mě nikam nespěchal, po nohou mi šplhala dcera a vidina toho, že muž přijede každou chvíli domů a není zabaleno, uklizeno...mě moc netěšila.
Dopadlo to víc než skvěle! Manžel přijel, bez mrknutí oka pohlídal dceru, já už jsem finišovala a zbývalo jen výtvor vyfotit a natáhnout do jejich galerie. Zadařilo se, zabalila jsem, nastěhovali jsme půlku bytu do auta (lyže, lyžáky, kočár, E. taška, my malý kufr, malý batůžek, košík s jídlem pro dítě, přilby...). Ne, nestěhovali jsme se. Jen jsme jeli na víkend k rodičům.
PS: pak se na stránkách Scrap365 Magu objevilo datum uzavření soutěže ke 22.3. 2012, na což jsem si včera (v neděli) zanadávala, že jsem to nemusela tak honit, načež jsem dneska (19.3. 2012) zjistila, že soutěž byla už nejspíš uzavřena :o/  (ale ne pro mně, já jsem to stihla).
Můj soutěžní lift vypadá takto:
Obrázek sketche vložím, až ho zas redakce vystaví na stránkách časopisu. V době psaní tohoto příspěvku zmizel neznámo kam...

P.S.: je květen a vítěz pořád nikde...
Díky za nakouknutí, příjemný večer!
Limetka

P.P.S.: když se s odstupem času dívám na kompozici stránky, mrzí mě, že jsem fotku posunula tak moc vpravo - základní chyba. No nic, předělávat to nebudu...

Žádné komentáře:

Okomentovat