úterý 1. května 2012

Scrapuj do bezvědomí!

Je to jen krátká noticka, ale nedá mi to a musím se podělit.
Scrapování je skutečně relaxační záležitost. Jak už možná víte, dodělávám minialba. Dnes jsem pomocí šmrdlátka s polštářkem a distressky Stormy Sky (úžasná barva) stínovala pozadí na jednu ze stránek a najednou koukám...že spím. Uprostřed šmrdlání jsem najednou usnula. Sice jen mikrospánkem, ale tohleto se mi stávalo při poradách, ve vlaku, v autobuse...prostě při nicnedělání a ne při činnosti, která vyžaduje soustředění a pohyb!

Přestože jsem si předtím dala kafe, únava mě dostihla a přemohla.

Všechno jsem odložila, využila dceřina poledního spánku a na gauči si dala svých "20" (nakonec to bylo 40).

Jsem zvědavá, u čeho usnu příště.


Pěkný večer a díky za nahlédnutí.

Limetka

3 komentáře:

  1. Tak to se mi teda ještě nestalo :))) Asi málo scrapuju :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Nebo dostatečně spíš :o)))

    OdpovědětVymazat
  3. Jo jo, teď rozhodně :)))))) Během posledního týdne jsem v noci nespala dýl než 5 hodin, většinou tak 3-4, předevčírem dokonce jen 2,5 hodiny :) Občas jsem to "doháněla" s klukama přes den, kdy jsme třeba ještě hoďku dala :) ...Ovšem dneska jsem si to po dlouhé době vynahradila! 9 hodin!! :))))

    OdpovědětVymazat