úterý 1. května 2012

30 dnů seznamů

Rozhodla jsem se, že se zapojím do projektu, který pro nás objevila U Pettie . Je to zápisník, v kterém je na každý den uvedený nějaký seznam, který si autor napíše. Seznamy se kupodivu netýkají úkolů, jak jsme zvyklí, ale věcí docela jiných. Příkladem může být seznam "Co mě dnes potěšilo", "Lidé, které mám ráda", "Myšlenka dne", ale i "Co mám dnes v tašce", "Já", "Nemám ráda, když..." . Už chápete? Jsou to nálady, postřehy, myšlenky, ideje, poznámky...
Projekt začíná 1.5. 2012 a až budu vědět, kdo všechno ze zúčastnil, napíšu to sem.
Samozřejmě jako se vším v poslední době jsem i s deníčkem ve skluzu. Hotový (tedy připravený) mám jen první list, tj. dva dny. Dnešek budu teprve psát, zítřejší a další seznamy (a listy) ještě připravené nemám.
Deníček jsem si vyrobila ze čtvrtky velmi vysoké gramáže, padla na to veškerá moje zásoba (musím zjistit, kde jsem ji koupila, budu ještě potřebovat na další deníčky - ale o tom jindy). Stránky svážu nejspíš knihařskými kroužky (ještě nemám, musím pořídit), díry jsem vyrazila jednoduše kancelářskou sešívačkou.
PS: Rozhodla jsem se, že to nebude ani tak moc o mně, ale o tom, co se děje, dělo, stalo...takový statický smash deník (opak cestovního :o)  ).

Seznam seznamů pro tento měsíc:
1.5. - Co mě dnes potěšilo
2.5. - Nemám ráda, když...
3.5. - Těším se...
4.5. - K přemýšlení
5.5. - Co se dnes dělo?
6.5. - Výlet na Vysoký kámen
7.5. - Toužím
8.5. - Jedeme...
9.5. - Moje báječná rodina
10.5. - Dnes hlídá babička
11.5. - moje báječná rodina
12.5. - Dolany!
13.5. - Dolany!
13.5. 2012 - Citáty
14.5. 2012 - Vzpomínky
15.5. 2012 - Co se musím naučit
16.5. 2012 - Ranní rituál
17.5.2012 - Co chce V. zkusit, zažít. Co ho láká?
18.5. 2012 - Co má V. rád?
19.5. 2012 - Jaké projekty mám před sebou?
20.5. 2012 - Když se řekne léto...
21.5. 2012 - Slova, gesta a my (aneb Slovník batolete - 1. vydání) -> co umí naše dcera říci
22.5. 2012 - Slova, gesta a my  -> nevešlo se na 1 stránku :o)
23.5. 2012 - Oblíbení autoři
24.5. 2012 - Hudba
25.5. 2012 - Překvapení (aneb naše dcera poprvé vypráví pohádku!)
26.5. 2012 - Co umíme... (souhrn všeho co umí naše dcera)
27.5. 2012 - Co mě život naučil
28.5. 2012 - Oblíbená místa
29.5. 2012 - Společná dovolená - co si vezmeme sebou
30.5. 2012 - Dnes bylo plavání
31.5. 2012 - O životě 2



20.5. 2012 - jsem pár dnů za půlkou a bilancuji
Zatímco zápis na stránku "deníku" trvá pár minut, na výrobu stránky, na kterou budu psát, si musím najít čas. Nestihla jsem si totiž udělat deník dopředu, takže dělám vždycky stránku dvě když mám čas - a toho nemám nazbyt. Deník je skvělá věc - skvěle si rozumí s odstřižky a zbytky papírů a mně to hrozně baví je používat. Zbyde mi kousek papíru co jsem odtrhla při výrobě minialba - šup s ním do deníku. Také si užívám inkoustovaných pozadí - baví mně to. Dokonce jsem jeden list - obě jeho stránky - věnovala manželovi. Nadepsala jsem mu i téma - no samozřejmě to nemá ještě hotové, přestože tvrdí, že o tom už přemýšlel. A jaká že jsem mu vymyslela témata? Jednoduchá - co by chtěl zkusit a Co má rád. Jsem zvědavá, kdy to vymyslí a napíše :o) .
Pár posledních dní mě trápil hnusný bolehlav, jinak bych bývala měla stránky hotové dopředu a mohla už jen psát. Takhle jsem neměla čas ani na ta minialba, se kterými se mořím už kolikátý měsíc. Ale bolehlav je zahnán a můžu opět tvořit!
Takže hurá na další stránky a těšme se spolu s ostatními tvořilkami na zbývající dny a seznamy v měsící květnu.

4.6. 2012
Ve čtvrtek 31.5. jsem s trochou lítosti dokončila své seznamy. Jelikož však nebyly hotové desky a pátek patřil plně balení na víkend, desky jsem dodělala včera v neděli po návratu (a vybalení, uspání dítěte a po vzpamatování se z víkendu). Tady to je...



Jednotlivé listy na ukázku:
1.5. 2012 - Co mě dnes potěšilo


2.5. 2012 - Nemám ráda, když:

3.5. 2012 - Těším se...


4.5. 2012 - K přemýšlení

5.5. 2012 - sobota - Co se dnes dělo?



6.5. 2012 - neděle - Výlet...na Vysoký kámen





7.5. 2012 - pondělí - Toužím
8.5. 2012 - úterý - Jedeme do ZOO!
9.5. 2012 - středa - Moje báječná rodina
10.5. 2012 - čtvrtek - Dnes hlídá babička





Díky za nahlédnutí!
Limetka

4 komentáře:

  1. Jé, super, ráda "těším" okolí - to asi já budu ten 3. pravidelný čtenář... ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To je super, jak sis seznamy "upravila" :) A statickej smash je dobrej :)) Přeju, ať se plnění daří ;) :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem totiž hlavně nevěděla jak to pojmout, jestli budem dělat všechny to samé nebo jak...přiznám se že na těch webovkách jsem to moc nečetla. A zjistila jsem že mi tohle vyhovuje, takže to vyzkouším a hlavně natrénuju na dovolenou :o)

    OdpovědětVymazat