sobota 9. února 2013

Handmade pozadí - Chaos and creating on the background

Titulek jsem si vypůjčila od Paula McCartney a lehce ho upravila k obrazu svému. Podstata je ale stejná - chaos a tvoření na pozadí další albumové stránky.
Něco co mě moc baví - víc než jen klasický lepený scrapbook. Spíše taký SCRAP-ART. Něco jiného než ArtJournal, něco jiného než klasický lepený SC.

Stránku jsem dodělala někdy mezi létem a podzimem - nepamatuju si to.


Ale pamatuju si, jak mě bavilo řádit.


Základ pozadí je světlince krémová texturovaná čtvrtka od Aktijky (kterou jsem na začátku své výtvarné exprese koupila ve větším množství a když přišla, ukázalo se, že jsem si nepřečetla popisek v e-shopu a mylně ji považovala za bílou). Ležela mi dlouho dlouho bez povšimnutí, ale čas na ni dozrál, protože je to mimořádně vděčný a praktický materiál.

Tak si také užívejte jako to moje robátko :o)

Limetka

Žádné komentáře:

Okomentovat