sobota 9. února 2013

Nový název blogu? Nový název blogu!

TAK JSEM SE ROZHODLA...
Minulý týden jsem vyfotila další ze stránek, které vznikly na přelomu léta a podzimu. Je to opět "handmade pozadí". Trochu jsem si s ní užila, protože mi dělala naschvály - hlavně fotka, která měla z druhé strany lepící bodíky z DM rollátka a padla kam neměla...utrhla jsem to i s pozadím, které jsem pak musela přepatlávat.

To všechno by nebylo nijak zvláštní, kdyby mě při focení nepřepadla myšlenka, která se rovná zradě. Téměř velezradě. Je to něco, co se nedělá.
Nečte mě celý svět, tak to možná udělám. Titulka stránky totiž vyjadřuje něco, co cítím a proč a jak to dělám. Už to není jen "RADOST Z PAPÍRU", která ve mě byla odjakživa a vykrystalizovala v to, co dělám teď (a dělám to ráda).

Takže si to nechám ještě den dva uležet a pak to rozseknu. A přejmenuju blog (nebo ne).

Vaše váhající...
P.S.: a pak uvidíte taky tu hotovou stránku!

5.3. 2013 v noci:
TAK JSEM SE ROZHODLA - vidíte sami v záhlaví.
A tady je ta stránka:

Omlouvám se všem, kdo třeba můj blog čtou a změna názvu jim způsobila nějaké potíže. Je to prostě tak. A takhle to cítím :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat