úterý 5. března 2013

Pure handmade

Na lednový sketch na HuráPapíru jsem měla fotky vybrané poměrně rychle.
A rozhodla jsem se, že stránku udělám PURE HANDMADE - v mém podání to znamené všechno ručně dělané - od pozadí po barevné/vzorované papíry.

Takto vypadal první, hrubý (velmi hrubý) návrh.
Měla jsem obrovskou radost z nových HA razítek od Aktijky, tak jsem je naplno využila.


 Kytičky jsou nehotové a jen tak halabala rozprostřené. Úplně všechno, všecičko, bylo ručně dělané.

BYLO....

Seděla jsem nad tím den co den a lámala si hlavu. Něco mi tam prostě nesedělo, chybělo nebo přebývalo...nevím. Prostě instinkt, tušení, vtíravý pocit, brouk v hlavě...nazvěte to jak chcete. Stránka se bránila dokončení zuby nehty.
Tak jsem to dala všechno stranou, vzala čistou čtvrtku a začala kreslit. A bylo to. A opět PURE. A snad ještě víc.

P.S.: text jsem vybarvila akvarelkami ale záměrně jsem ho nerozmyla, aby to vypadalo, že je vybarvený křídami...






Díky za nahlédnutí!

Limetka

Žádné komentáře:

Okomentovat