neděle 24. března 2013

Hurá, Luka!

...a také (Copic) Ciao, Luka!
Doma po dlouhé cestě a krátkém víkendu. Tak nějak jsme se všichni na prvním letošním scrapsrazu v Lukách shodli, že to hrozně rychle uteklo.
Akce byla - jak jinak - skvělá. Bezvadné workshopy, super lektorky a na všechno mooooře času. A klid. Aktijka s Píďou, Kiarka, Pettie i Pona se nám maximálně věnovaly, vysvětlovaly, ukazovaly, radily, půjčovaly.
Jsem moc spokojená. Přivezla jsem si domů pár krásných věciček, moc nových zkušeností a spoustu inspirace. A také radost z nově navázaných přátelství.
Jeden z workshopů vedla Kiarka - vybarvování razítkovaných postaviček fixami Copic Ciao. Báječné. Vybarvovali jsme, zkoušely, učily se...a spoustu fixek úplně vypsaly. Některá dílka, která vznikla, byla opravdu úchvatná.
Další lektorkou byla Pona - s ní jsme vybarvovaly taktéž razítkované postavičky, ale pomocí Distress inkoustů. Skvostná práce, na kterou jsem si netroufla a jen jsem ji se zatajeným dechem sledovala. Vím ale jak na to a vyzkouším doma.
Vyučovala také Pettie - a to kouzlení s Distress polštářky a se Silhouettem (každé zvlášť). Sice jsem jen nahlédla, ale i tak se mi to moc líbilo. Bylo opravdu na co koukat!
Další workshop byl s Píďou - visačky. Tady jsem se vyřádila (fotky snad brzy dodám, neměla jsem foťák, tak musím sehnat obrázky od ostatních). K půjčení byla úžasná razítka Dylusions (zaujaly mě domečky a rybičky). Jsou ujetá, ale roztomilá.
A pak tu byl workshop s Aktijkou - deníček neboli Journal s vlastnoručně zdobenými deskami (metoda vzdáleného pozadí) a svázaný Zutterem. Jsem moc moc ráda že jsem si deníček vyrobila. Fakt mě to bavilo. Razítkování, malování...

Prostě celý víkend se nesl v duchu patlání, sprejování, vybarvování, rozmývání, razítkování. Ruce jak pobarvení vajíček, ale dušička se tetelila blahem.

Nejoblíbenější slovo víkendu: vejce (neboli báječná tělový odstín Egg Shell u fixek Copic Ciao). Také už jeden vlastním.

Největší noční sovy: náš pokoj, který šel spát až ve 4:15 ráno (v noci ze soboty na neděli). Tedy: Bárča L., Peslík a Limetka.

Určitě jsem na něco zapomněla, jsem dost unavená. A pod tou únavou je někde schovaná ta spousta energie co jsem v Lukách načerpala - stejně jako minule.

Holky, ráda jsem vás zase viděla.

Moje visačky:


Moje ruce:




Váš Citrónek :o)

Limetka

Žádné komentáře:

Okomentovat