úterý 16. dubna 2013

Minialbum z dovolené

Občas se zblázníme a dojde k nečekané akci. Jako třeba letos o Velikonocích. V pondělí se hlavy dvou rodin domluvily, že v pátek před Velikonoci vyrazíme do Rakouska na prodloužený víkend. Lyžovačka, relax...hlavně prý odpočinek pro mě a B. - obě toho času doma s dvouletým prckem. Odpočinek s dítětem na horách? Když v místě určení není skoro sníh? Šest hodin v autě coby začátek dovolenkové idylky dvou rodin? Budiž. Naši muži mají někdy různé představy o reálném životě, kterýžto plyne za okny jejich kanceláří :o).
Ne, nakonec to nebyl horor, i když jsem ho lehce očekávala. A byla to fakt pohoda, i když klíčová věta první večer zněla: "Možná jsme se nejdřív měli kouknout, jaké bude počasí." (protože zrovna lilo). Jenže déšť se během pár hodin změnil v husté sněžení, které pokračovalo celou noc a ráno...mraky se roztrhaly a vykouzlily azuro jen pro mě a B. a chlapi nás jako grandi pustili na lyžovačku. Zatímco my jsme se proháněly po svazích, oni dováděli s dětmi a pak je odvezli nakrmit a uspat. A jako hrdinové vyrazili lyžovat druhý den, kdy nahoře nebylo vidět skoro na krok :o).
Blesková dovolená se mi moc líbila a rozhodla jsem se našim milým přátelům vytvořit minialbum.









Samozřejmě jsem si sebou vezla vybavení na cestovní deník, protože ve čtvrtek večer jsem rezignovala že si všechno předpřipravím doma a zabalila si do krabičky a pytlíčku nezbytné nutnosti. Když o tom teď tak přemýšlím, nenapadá mě jak jsem si to chtěla vlastně předpřipravit, když stejně nejraději vytvářím vše až na místě - podle nálady, počasí, aktivit. Každopádně byla jsem odhodlaná své nezbytnosti nacpat do své krosny za každou cenu - i kdybych měla celé tři dny přebývat a spát jen v lyžařském.






Díky za nakouknutí.

 Limetka


2 komentáře:

  1. Thank you for your comment! I´ve sent the mini via the classic mail to them, but I have no response from them since. I don´t know if they really received it. / Díky za komentář! Poslala jsem to poštou, jenže dosud od nich nemám žádnou reakci a tak nevím, jestli balíček dostali nebo se ztratil :-(

    OdpovědětVymazat