neděle 21. prosince 2014

Workshop - Kasia Krzyminska - Praha 25.10. 2014 - Mixed media

Dne 25. října jsem se zúčasnila úžasného workshopu, který pořádalo studio Papero Amo. Workshopem provázela Kasia Krzyminska (Czekoczyna).
Byla to úžasná zkušenost. Průběh kurzu pěkně popsala Monika Pestrová, takže proč to opakovat. Jen pro pořádek - workshopy byly dva, já jsem se zúčastnila odpoledního.
Se svým výtvorem vzniklým na kurzu jsem spokojená nebyla - klepaly se mi ruce, byla jsem nervózní ze stresu, protože jsem nestíhala, gesso mi neschlo, postříkala jsem si fotku...No děs.



Doma jsem si pak sedla a stránku doladila do divoka:

Detail:

Drátkový nápis "LOVE":


K drátkovému nápisu - toto je můj dávný počin, když jsme se nastěhovali do nového bytu:


PS: na workshopu jsem dostala úžasnou "placku" a tašku s nápisem "Mixed Media Queen" (moc ráda v ní teď nosím nákup, opravdu nikdy si ji nezapomenu doma) a koupila jsem si skvělou zástěru s nápisem "Tvořím, dnes nevařím!"

Jsem nadšená a šťastná, že jsem se zúčastnila! (pokud se opakuji, omlouvám se)



Limetka

Žádné komentáře:

Okomentovat