pondělí 8. prosince 2014

Podívejte, co mám v šuplíku - Irena

Další, kdo souhlasil odtajnit svůj šuplík, byla Irena Vohlídková (Iriska).

"Klárka mě oslovila, jestli bych jí neukázala šuplík :-) Moje první myšlenka byla... šuplík???
Já přece žádný šuplík ani pořádně nemám.
No, nemám ... nemám takové to krásné, velké, hluboké šuflátko, kam se všechno pohodlně vejde. Porozhlédla jsem se po mém scrapkoutku, zapátrala jsem pořádně... a co nevidím!!! Já jsem šuplíková královna :-))
Mám spoustu různých šuplíků, miluju šuplíky, určitě jednou budu mít šuplíkové království.
Sice tam už nic nenajdu, ale určitě to bude krásné. Hlavně nesmím často uklízet, protože si pamatuju, kde to bylo předtím a je doslova peklo to najít po úklidu a přemístění!

P.S. 1 Šuplíkům zdar!
P.S. 2 To jste ještě neviděli mé šuplíky na kostkové cukry :-)"



Úžasné! Díky!


Příští týden se můžete těšit na další šuplík. 
Limetka

4 komentáře: