čtvrtek 19. dubna 2012

Když se nic moc neděje

Zdravím po Velikonocích. Ne, že by se nic nedělo v životě, to ne - naopak, máme za sebou hodně rušné dva týdny, když na Velikonoce začala u dcerky rýma s kašlem, který večer co večer končil poblinkaným pyžamkem/taťkou nebo mamkou. Od lékařky jsme dostaly příkaz podávat kapky tlumící kašel a zákaz vycházení. V pátek jsme to už nevydržely a šly znovu k doktorce a tentokrát pro antibiotika, protože se zdálo že nic nezabírá. Takže teď jsme druhý týden doma a včera jsme poprvé byly venku.
Takže obecně se dělo. Ale tvořivě se nedělo. Neměla jsem ani chuť ani náladu ani čas tvořit. Když už jsem něco rozložila, tak jsem stejně odbíhala konejšit kašlající a plačící dítko, takže jsem rezignovala. Ani miníčka, ani Projekty, ani Diktát nebo Challenge. Nic.
Až předevčírem jsem se vrhla na miníčka, protože ta hoří a udělala 3 stránky. Miníčka jsou 2 a z 90% stejná, takže jsem udělala 2 totožné a 1, která se bude v albech lišit.
 Jsou to miníčka abecední, k 1.roku dcery. Totálně zpožděná (3 měsíce).
Tady jsou:
před nemocí - písmeno M


Včerejší - písmeno T:

Včerejší - písmeno S:


A jako dodatek - písmeno Č. Jedna z prvních stránek v albu (dělám je na přeskáčku, podle chuti). Když jsem začala, nebyly ani zkušenosti, ani materiál...


Díky předem za prohlédnutí, přečtení a případnou kritiku!
Limetka

Žádné komentáře:

Okomentovat