pondělí 23. dubna 2012

Chtěl(a) bych tě potkati v Lukách

Chtěl bych tě potkati v Lukách, napsal Fráňa Šrámek. Vážně už tenkrát věděl, že v Lukách je to fajn?
Každopádně já jsem včera z Luk přijela. Ve dnech 20.-22.4. 2012 se v Lukách nad Jihlavou konal scrapbookový kurz pořádaný Scrapmafií a obchůdkem Hurá papír.
Sešlo se nás i se dvěma lektorkami (Píďa, Aktijka) dohromady 25 žen nejrůznějšího věku ze všech možných koutů republiky České a dokonce i z jednoho koutku republiky Slovenské - z Košic. Tomu teprve říkám závislost!
Tady jsme:

V pátek jsme začali ubytováním, sezamováním a večeří (s přípitkem). A hlavně nakupováním - to první se událo mezi ubytováním a večeří. Já jsem přijela až o půl šesté, kdy už se Aktijčin obchůdek vzpamatovával z největšího náletu, ale i tak jsem si přišla na své. Ostatně jako ještě několikrát potom.
Po večeři jsme se navzájem představili a Aktijka nám začala povídat a ukazovat pomůcky, techniky, prohlíželi jsme si alba... Po jedné hodině po půlnoci náš pokoj odpadl, do dvou krafal a poté usnul.
V sobotu dopoledne nás zachvátil hromadný bolehlav, ale nedaly jsme se a tvořily. Úkolem bylo vytvořit stránku 12''.



Ráda dělám jednoduché, nepřezdobené stránky. Tahle je velmi jednoduchá, ale díky bolehlavu a snadi únavě mi trvalo celý den než jsem ji dolepila. Vždycky jsem udělala kousek, odložila a vrátila se k ní až navečer, kdy už konečně bylo líp. Použila jsem šedohnědou podkladovou čtvrtku, světle růžovou s embossovaným razítkem, proužek tmavší růžové (všechny Summer Soul od FancyPants). Před přilepením fotografie a papírů jsem průhlednou embossovací fixou a bílým emboss. práškem ručne napsala nadpis. Na pauzák jsem embossovala motýlky, vyřízla, přilípla pomocí glue dots a bylo.

Potom jsme s Píďou tvořily kytičkové přání:

(vyfotím)



A Aktijka zároveň ukazovala vytvořeným skupinkám různé techniky, které jsme si samy mohly zkoušet a různě experimentovat.
V sobotu bylo také úkolem vytvořit ATC kartičku a zájemci se mohli zúčastnit soutěže o Ketino razítko. Podmínkou bylo využít toto razítko na projektu a autor toho nejzajímavějšího/nejhezčího získal toto razítko.
A také se tvořilo a tvořilo podle libovolných nápadů a chutí, nebyla nastavena žádná pevná linie "musíš-nesmíš". Opět se tvořilo do brzkých ranních hodin.
V neděli dopoledne se dokončovaly projekty, ukazovaly další techniky, proběhlo losování o hlavní cenu - pořadač na pomůcky, vyměnily se ATC kartičky, vybrali jsme výherce razítka (moc těžké, protože se sešly krásné výtvory).
A po celý víkend jsme svědomitě a několikrát denně pořádali nájezdy na obchůdek. Vzniklo i společné foto, které ke mně doufám doputuje :o).
Po obědě jsme se sbalili, rozloučili s odfrčeli domů.

Atmosféra byla skvělá, dobíjely jsme si baterky a tvořily, zkoušely, učily se, okukovaly, chválily. Našla jsem si nové báječné kamarádky. Pro mně nezapomenutelné. V neděli v noci, už ve své posteli, jsem se převalovala a razítkovala a embosovala. Měla jsem toho plnou hlavu.

Souhlasím s mistrem Šrámkem: Chtěla bych tě potkati v Lukách. A nebo na podzim v Brně, jak se nechala slyšet Aktijka.

Reportáž s dalšími fotkami ze srazu u Aktijky na blogu: http://navody.hurapapir.cz/?p=2623#more-2623

PS: trochu mně zaskočilo chování některých zúčastněných, které nechávaly otevřené inkousty a neočištěná razítka :o(

Děkuji moc za přečtení a přála bych vám zažít také něco tak báječného.
Limetka

3 komentáře:

  1. Jsem moc ráda, že jsi s námi jela, moc ráda jsem Tě poznala :-)

    A razítka... to je věčný problém, ale je to spíš o jednotlivcích. Většina to zvládá dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo a jsi moc šikovná, máš skvělý cit pro barvy, super!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Aktijko, děkuji, červenám se...

    OdpovědětVymazat