úterý 31. prosince 2013

Měsíční sketch Hurá Papír - prosinec

Vzhledem k radostným událostem očekávaným (a v okamžiku, kdy tohle píšu, skutečně očekávaným každou chvíli) jsem si poté, co Aktijka vyvěsila poslední sketch a já dodělávala předposlední, říkala, že to asi nedám. Že to nestihnu, dojet i ten poslední, abych měla kompletní celý rok.
V tu dobu jsem totiž dodělávala ještě nějaké Vánoční scrap-dárky a vůbec i další věci okolo, abych měla víceméně čistý stůl. Jenže!
Dostala jsem chuť si zase trošku zařádit, abych se odpoutala od lepení, kterým v podstatě Poject Life je - protože to byla jedna z věcí, kterou jsem chtěla před Vánoci dodělat.
Našla jsem fotku, kterou jsem už dlouho toužila zpracovat, ale většinou se mi nehodila rozměrově - větší by byla určitě lepší. A pak už jsem řešila s čím ji sladit. Jak jsem se probírala papíry, narazila jsem na nedávno zakoupenou sadu papírů "Here and Now" od Lori Whitlock (Echo Park). Jsou nádherné, mají jasné čisté barvy. Dokonce mě i napadlo, jestli jich není na stránku škoda (úchylná myšlenka, ne? Proč si teda pořizuju takovou krásu, když je mi do ní líto stříhnout??).
Zvolila jsem podkladový papír vzhledu špatně smazané školní tabule, připravila jsem si šablonu od Crafters Workshop a lehkou strukturovací pastu z Lidlu (nový přírůstek, moc jsem po ní toužila a stejně dlouho jsem odolávala).
A jela jsem. Než mi zaschly jednotlivé části, přesouvala jsem se do kuchyně, kde jsem zase pro změnu natírala dřevěný "plůtek" akrylkami nebo lakem (dle aktuální potřeby). Ale o plůtku až jindy.

Tady je sketch:


A tady moje pojetí:



Mám moc ráda jednoduché jednofotkové stránky, protože fotku vyzdvihnou. Nepotřebuji složité vrstvení a kombinování barev a vzorů, abych potěšila sama sebe. Naopak.
Tuhle stránku jsem dělala srdcem, ruce se jí nedotkly ani jednou...


Díky za přízeň a přeji báječný rok 2014!

Limetka






1 komentář:

  1. Moc hezká stránka Kláro.... a s tou myšlenkou stříhání do krásných papírů Tě naprosto chápu......

    OdpovědětVymazat