pondělí 2. prosince 2013

Plánovače SNAP a PROJECT LIFE / SNAP and PROJECT LIFE layout planners


Zdravím všechny příznivce Project LIFE a SNAP deníků. Abych si ulehčila práci a ušetřila čas, rozhodla jsem se vytvořit si plánovací tabulky na všechny typy kapes, které používám. Mám nějaké od WeR, něco od Becky Higgins (co se týká velikosti 12") a pak ještě kapsy do malých deníků SNAP.
Digitalizovala jsem zatím SNAP (malé). Velké plánovače v těchto dnech dolaďuji.
Postupně sem budu dávat všechno co mám. Získáte je kliknutím na obrázek konkrétního plánovače.
Soubory jsou ve formátu *.pdf a jsou určeny pouze pro soukromé použití.

!!! Pokud by stahování nefungovalo, pište to prosím do komentářů. Teprve zkouším, jestli to bude fungovat. Díky.

Plánovač SNAP 1
https://drive.google.com/file/d/0BwZF00cWoRTOSXN5Wmk4YTIxOTQ/edit?usp=sharing

Plánovač SNAP 2
https://drive.google.com/file/d/0BwZF00cWoRTOdzhDZUVsa3ZtenM/edit?usp=sharing

Plánovač SNAP 3
https://drive.google.com/file/d/0BwZF00cWoRTOZFRVQlBCYVFNUFE/edit?usp=sharing


Plánovač SNAP 4
SNAP 4 layout planner



 Limetka

4 komentáře:

  1. Limetko, je to super, tedy zatím vůbec netuším jak na to, ale otevřít mi jde jen plánovač 3 a to ve všech ostatních obrázcích

    OdpovědětVymazat
  2. Opraveno, měl by se teď pod každým obrázkem otevírat ten správný soubor.

    OdpovědětVymazat
  3. mám na webu plánovací nákresy pro 12x12, jsou ke stažení pod odkazem na konci toho článku, nehodilo by se Ti to nějak? Článek už je letitý, ale možná bych k tomu našla i ten zdrojový Word :-).

    OdpovědětVymazat